Palikkamestarit

PALIKKAMESTARIT SYKSYLLÄ 2024

Legokerho on suunnattu legoista ja rakentelusta kiinnostuneille lapsille. Kerhossa rakennetaan eri teemoihin liittyviä teoksia ja rakennelmia legopalikoista. Tehtävät ovat hauskoja ja innostavia, ja jokainen pystyy toteuttamaan ne omien rakennustaitojensa mukaisesti. Kerhon ohjelmassa on myös legopalikoilla toteutettavia tiedetehtäviä.

Legokerho kokoontuu 5.9.-14.11.2024 torstaisin:

• 1-2 -luokkalaisten ryhmä klo 16.30–18.00
  • 3-6 -luokkalaisten ryhmä klo 18.15–19.45

Kerho pidetään Mahdollisuus lapselle (Malary) ry:n tiloissa, osoitteessa Konalantie 47 B (2. kerros).

Kerhon vetäjänä toimii Laura Välimäki.

Ryhmässä voi olla maksimissaan 10 osallistujaa. Ryhmä toteutuu, jos osallistujia on vähintään 6.

Syksyllä 2024 kerhokertoja on yhteensä 10. Huom! Syyslomaviikolla ei pidetä kerhoa (17.10.).

Legokerhon ohjelmassa on ohjattua ja vapaata rakentelua sopivassa suhteessa:

1. Aloituskerta: tutustumista legojen avulla

2. Legorakentamista

3. Legoeläimiä

4. Legoja ja tiedettä: painovoima

5. Legorakennuksia

6. Legohahmoja

7. Legopelailua

8. Legoja ja tiedettä: liike

9. Legoroolipeli

10. Legokerhon päätöskerta

Ilmoittautuminen: https://holvi.com/shop/MLLKonala/

Legokerho maksaa 69€ MLL Konalan jäsenelle ja 105€ ei jäsenelle. Jäsenhinta edellyttää voimassa olevaa MLL Konalan paikallisyhdistyksen aikuis- tai nuorisojäsenyyttä. Alennuskoodi on jasen36. Ilmoittautuneiden jäsenyys tarkistetaan.

Lisätietoja: konalan.yhdistys@mll.fi