Askartelukerho

MLL Konalan askartelukerhot keväällä 2024

Askartelukerho on suunnattu kaikille askartelusta ja kädentaidoista kiinnostuneille lapsille. Kerhokertojen ohjelma ja aikataulu tarkentuvat lähipäivinä.

ASKARTELUKERHO 1.-2. -luokkalaisille

Kevään 2024 teemana on kolmiulotteisuus. Kerhossa askarrellaan esimerkiksi pieniä hauskoja leluja. Erilaisia eläinhahmoja valmistetaan puupaloista liimaamalla ja maalaamalla ja muovailtavista materiaaleista. Luvassa on myös paperiaskartelua ja maalaamista myrkyttömillä akryyliväreillä.

ASKARTELUKERHO 3.-6. -luokkalaisille

Keväällä 2024 askartelukerhossa kokeillaan erilaisia materiaaleja, kuten kutistusmuovia, Fimo Soft- ja Silk Clay-massoja ja askarrellaan esimerkiksi koruja, avaimenperiä ja pieniä maskotteja

AIKA:

• 1-2 -luokkalaisten ryhmä tiistaisin klo 16.30-18.00
  • 3-6 -luokkalaisten ryhmä tiistaisin klo 18.15-19.45

Kerho alkaa 27.2.2024 ja kevään aikana järjestetään 8 kerhohertaa.

PAIKKA: Riukuharjun kerhohuone, Riukutie 10.

HINTA: 85 euroa. Jäsenhinta MLL Konalan jäsenille 50 euroa.

Askartelukerhon vetäjänä toimii Aino Kannisto.

Ryhmiin otetaan maksimissaan 10 osallistujaa ja kerho toteutuu, jos ryhmään tulee vähintään 5 osallistujaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Jäsenhinta edellyttää voimassa olevaa MLL Konalan paikallisyhdistyksen aikuis- tai nuorisojäsenyyttä. Alennuskoodi on jasen30. Ilmoittautuneiden jäsenyys tarkistetaan.

Ilmoittaudu askartelukerhoon https://holvi.com/shop/MLLKonala/

Tiedustelut: