Kesäkerho

MLL Konala järjestää kesäkerhon 3. - 20.6.2024

MLL Konala järjestää perinteisen koululaisten kesäkerhon 3.-20.6.2024Kerhoon otetaan 26 1.–6.-luokkalaista lasta ilmoittautumisjärjestyksessä Konalasta ja lähialueilta. Ensisijaisesti kerhon ohjelma suunnitellaan pienemmille koululaisille (1.-3.-luokkalaiset). Kerho toimii Konalan ala-asteen tiloissa. Kerho on on auki maanantaista perjantaihin klo 8.30-16.00. Lapsille tarjotaan kerhossa lounas ja välipala.

Kerhossa lapset saavat leikkiä joko sisällä tai ulkona. Sisällä voi esim. askarrella, pelata lautapelejä tai kisata biljardissa. Ulkoilemme lähipuistoissa esim. Painiityssä, Vähätuvassa ja Hartwallissa. Viikkokohtainen kerho-ohjelma löytyy täältä toukokuun lopulla.

Kesäkerhoon ilmoittautuminen aukeaa 1.2.2024 klo 9.

Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokaupassamme, jossa voi ostaa yksittäisiä kerhoviikkoja tai koko kolmen viikon kerhojakso.

Ilmoittautuminen kesäkerhoon päättyy 14.5.2024.

Lisätietoja MLL Konalan yhdistykseltä osoitteesta konalan.yhdistys@mll.fi.

Kesäkerhon hinta

yksi viikko88e
kolme viikkoa
(koko aika)
199e

Kerho-osallistumisen voi perua -50% hinnalla ilmoittamalla ennen 22.5., ja koko veloitus peritään 22.5. jälkeen peruutuksesta ilmoittavilta.

Valokuvamuistoja kesäkerhosta löydät kuvagalleriastamme.