Adventtipolku - luukun 8 avaus

MLL Konala osallistui jo perinteeksi muodostuneeseen Konala-Seuran järjestämään Adventtipolku-tapahtumaan.

Luukku 8 avautui glögien ja piparien muodossa lauantaina 8.12. Paikalla oli lapsiperheitä, jotka jäivät tilaan leikkimään ja maalaamaan vesiväreillä. Kiireetön, perhekahvilamainen yhdessäolo vallitsi tunnelmaa. Glögikahvilassa oli innokkaita auttajia. Taisipa tiskivuoroista tulla jossain vaiheessa jopa hieman riitaakin? Lapset saivat mukaansa yllätyspussin askarteluvälineitä sateisen iltapäivän ajanvietteeksi.

Kiitos kaikille osallistuneille!

Syystapahtuma "Ylitä esteet - innostu uudesta"

MLL Konala järjesti juhlavuoden syystapahtuman lauantaina 3.11. Ristipellontien liikuntakeskuksessa.

Tapahtumassa pääsi kokeilemaan monipuolisesti erilaisia liikuntamuotoja mm. taekwondoa, Beach Volleyta, hyppimistä, pomppimista, erilasia esteratoja ja punttisalia.

MLL Konalan lapsiparkkiin sai halutessaan jättää perheen pienimpiä, jotta pääsi kokeilemaan aikuisille suunnattuja lajeja. Tapahtumassa jaettiin myös yllätyksiä lapsille.

Kiitokset kaikille teille 100:lle tapahtumaan osallistuneelle sekä tapahtuman yhteistyökumppaneillemme: Hiekka Beach Volley Club, Taekwondourheilijat 2011, Game Of Skills, Punttisali.com ja K-Supermarket Konala.

Iltapäiväkerhon 20-vuotisjuhlat

MLL Konalan iltapäiväkerhossa juhlittiin IP-kerhon 20-vuotissynttäreitä 2.11.

Ohjelmassa oli mm. Sirkus Siriuksen akrobaattiesitys, disco Halloween hengessä ja tietysti juhlan huipennukseksi synttärikakkua.

Askartelupaja Kauppakeskus Ristikon synttäreillä

MLL Konala oli lauantaina 6.10. mukana Ristikon synttäritapahtumassa. Järjestimme askartelupajan, jossa aiheena oli syksy ja sadonkorjuu.

Kiitos kaikille askartelijoille!

20-vuotisjuhlakirppis

MLL Konalan kevätkirppis järjestetiin perinteiseen tapaan sunnuntaina 20.5. klo 10 - 14 Vähätuvan leikkipuistossa. Tänä vuonna juhlittiin yhdistyksemme 20-vuotista taivalta. Tarjosimme kailille kävijöille synttärikahvit ja mansikka-raparperipiirakkaa.

Kirppiksen ohjelmassa oli tänä vuonna mm:

• kahvio
  • perinneleikkejä
  • kepparipaja ja -rata
  • arpajaiset
  • jättiläissaippuakuplia
  • ilmapalloja
  • kuvasuunnistusta
  • vastapaistettuja pullia kotiin ostettavaksi

Kirppiksellä myymättä jääneet tavarat oli jälleen kerran mahdollista lahjoitaa Kinnas-projektille. He toimittivat ne  Etelä-Viron lapsiperheille.

Kiitos kaikille juhlassamme mukana olleille!

Varaslähtö Vappuun -tapahtuma Ristikossa

MLL Konala oli lauantaina 21.4. mukana yhdessä alueen muiden toimijoiden kanssa Varaslähtö Vappuun - tapahtumassa, jonka järjestivät Kauppakeskus Ristikko ja Lions Club Konala. Pidimme tapahtumassa askartelupajaa, joissa sai tehdä itselleen Vappunaamarin. Lisäksi keräsimme varoja Lapset ensin -keräyksellä perhekahvilatoimintaamme.

Kiitos kaikille lahjoittajille ja innokkaille askartelijoille!