Lastenkonsertti

Kengurumeininki konsertoi 14.10. Konalassa loppuunmyydylle salille. Mukana pomppimassa oli 360 innokasta kuulijaa.

Mikä olikaan meininki? Tietysti Kenguru!!!

Tilaisuudessa järjestettiin myös uusien jäsenten kesken arvonta, jossa palkintona oli MLL-ostoskassi seuraavine tuotteineen: heijastin ja Pieni ja iso -tuubihuivi sekä lahjakortti yhteen Circuit-liikuntakertaan. Onnea voittajalle!

Kevätkirppis

Ohjelmassa kirppismyynnin lisäksi

• arpajaiset
  • kasvomaalausta
  • letunpaistoa
  • MLL-tuotteiden myyntiä
  • kahvio, jossa suolaisia ja makeita leivonnaisia

Myymättä jääneet tavarat saattoi lahjoittaa meille. Lahjoitimme ne edelleen Kinnas-projektin kautta Viron vähäosaisille lapsiperheille.

Perhepäivä

Aika: lauantaina 14.4. klo 11:00 - 15:00
Paikka: kauppakeskus Ristikko, Konala

Mukana oli paikallisia yhdistyksiä; Lions Club Pitäjättäret, Pitäjänmäen ala-aste, Pukinmäen Sirkuskoulu, Leikkimaailma, Pitäjänmäen Tarmo, ja tietysti me MLL Konalan paikallisyhdistyksestä. Pupukin taisi piipahtaa paikalla. MLL Konalan info-tiskillä jaettiin tietoa yhdistyksestä ja saattoi myös ilmoittautua jäseneksi.

Ohjelmassa oli mm.
kasvomaalausta