Tule vapaaehtoiseksi

Tällä lomakkeella voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi MLL:n Konalan paikallisyhdistyksen toimintaan.

Valitse lomakkeesta sinua kiinnostavat vapaaehtoistyön tavat ja jätä yhteystietosi.

Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Monia mahdollisuuksia vapaaehtoisille

MLL:ssa on mahdollista tehdä monenlaista vapaaehtoistyötä.

MLL:lla on 548 paikallisyhdistystä, joilla on 86 183 jäsentä (31.12.2017). Yhdistyksissä toimii yli 15 000 aktiivista vapaaehtoista, jotka tekevät vuosittain 300 000 tuntia vapaaehtoistyötä järjestämällä mm. kerhoja, tapahtumia ja ylläpitämällä perhekahviloita.

Heidän lisäkseen MLL:ssa toimii 11 000 tukioppilasta, jotka edistävät kouluissaan hyvää kouluhenkeä.
Vuonna 2017 vapaaehtoiset päivystäjät vastasivat yhteensä yli 22 000 yhteydenottoon auttavissa puhelimissa ja netissä.

Yhteensä kaikki MLL:n vapaaehtoiset tekevät yli 800 000 tuntia vapaaehtoistyötä vuodessa.

Ilmoittaudu mukaan!