Työnhakuilmoitus: Apuohjaaja Happy Club 3-6 -kerhoon

24.1.2023

Työnhakuilmoitus: Apuohjaaja Happy Club 3-6 -kerhoon

MLL Konala järjestää Happy Club 3-6 -kerhoa 3.-6.-luokkalaisille varhaisnuorille Konalan ala-asteella keskiviikkoisin klo 17-18.30. Kerhon tarkoituksena on tarjota mukavaa ajanvietettä rennossa ja turvallisessa ilmapiirissä. Kerhossa voidaan pelata erilaisia pelejä sisällä ja ulkona, askarella tai ihan vaan olla ja hengata kavereiden kanssa. Kerho on osallistujille maksuton.

Kerhon suuren suosion vuoksi etsimme kerhoon nyt apuohjaajaa määräaikaiseen tehtävään ajalle 25.1.-31.5.2023.

Apuohjaajan tehtävänä on:

• osallistua toiminnan suunnitteluun yhdessä vastuuohjaajan kanssa
  • osallistua aktiivisesti kerhokertojen vetämiseen
  • varmistaa yhdessä vastuuohjaajan kanssa turvallinen harrastusilmapiiri

Apuohjaajana saat:

• Perehdytyksen MLL Konalan toimintaan ja omaan työnkuvaasi
  • Tukea työhösi vastuuohjaajalta
  • Kirjallisen työsopimuksen ja työtodistuksen
  • Palkan työstäsi: sopimuspalkka 10 euroa/tunti. Jokaisesta kerhokerrasta maksetaan palkka 1,5 tunnilta.
  • Mahdollisuuden tehdä ohjaustyötä kerhotoiminnan lisäksi mm. tapahtumissa ja leiritoiminnassa
  • Toteuttaa itseäsi ja ideoitasi ja luoda lapsille mukavia harrastuskokemuksia.

Etsimämme henkilö on:

• reipas, innostava, osallistava ja aktiivinen
  • lapsilähtöinen ja luonteva lasten ja erityisesti varhaisnuorten kanssa toimimisessa
  • vastuullinen ja kykenevä sitoutumaan sovittuihin tehtäviin
  • vähintään 16-vuotias.

Arvostamme aiempaa kokemusta harrastustoiminnan vetämisestä, mutta apuohjaajaksi voi hakea, vaikkei aiempaa kokemusta vielä olisi.

Kysy lisätietoja: sähköpostitse konalan.yhdistys@mll.fi tai puhelimitse arkisin klo 16.30-19 numerosta 050 370 3708 /Maaret Häkkinen.

Voit hakea tehtävään vapaamuotoisella kirjallisella hakemuksella tai videohakemuksella. Hakemukset lähetetään osoitteeseen konalan.yhdistys@mll.fi viimeistään 10.2.2023 mennessä. Saatamme kuitenkin täyttää paikan heti sopivan henkilön löydettyä.

Odotamme hakemustasi!