MLL tarjoaa nettimuskarin

28.3.2020 klo 09:00

MLL:n yhdistysten muskarit, kerhot ja perhekahvilat ovat koronatilanteen takia tauolla. Perheet viettävät paljon aikaa kotona ja tekemisen tarve on suuri. MLL tukee perheitä tarjoamalla yhdistystensä toimintaan osallistuville ja kaikille jäsenilleen maksuttoman nettimuskarin.

Ohjattuja laululeikkejä

Sointupuu on lapsiperheille suunnattu nettimuskari, johon on tuotettu yli 100 erilaista laululeikkivideota. Videoilla laululeikkejä ohjaavat kokeneet muskariopettajat. Lyhyet alle 5 minuutin laululeikit on helppo toteuttaa kotona. Sisältö on jaettu lasten iän mukaan: 0-6 kk ikäisille vauvoille, 6-12 kk ikäisillä vauvoille sekä leikki-ikäisille. Lauluina on sekä perinteisiä että uudempia lastenlauluja. Tavoitteena on tuoda iloa arkeen ja tukea lapsen kasvua.
Sointupuun opettajat ohjaavat liikkeet selkeästi, joten aiempaa kokemusta vastaavista laululeikeistä ei tarvita. Tärkeintä on läsnäolo ja yhdessä tekeminen.

Myös MLL Konalan jäsenet ovat saaneet tarkemmat ohjeet nettimuskariin liittymisestä MLL:n keskusjärjestöltä sähköpostiinsa. Jos et ole vielä MLL Konalan jäsen, katso täältä liittymisohjeet sekä mitä muita jäsenetuja voit jäsenyyden myötä saada.