15-vuotisjuhlakonsertti Valkotakit & Nallelääkärit

Synttärikonsertti järjestettiin 13.10. Konalan ala-asteen liikuntasalissa. Myimme mahtavat 350 pääsylippua! Juhlakonsertin tuotto 1313,77 euroa lahjoitettiin Uusi lastensairaala 2017 -kampanjaan.

Lämmin kiitos kaikille mukana olleille ja toimintaamme tukeneille!

Pilates-viikonloppukurssi

Järjestettiin 23. - 25.8.. Viikonlopun aikana oli kaksi eritasoista kurssia eli alkeiskurssi vasta-alkajille ja jatkokurssi jo aiemmin harrastaneille.

Kurssin ohjaajana toimi fysioterapeutti Jenny Söderström-Hietanen.

Suojatiepäivystys

Konalassa toteutettiin suojatiepäivystys viidessä risteyksessä 13.-21.8. välisenä aikana. Mukana päivystämässä oli 30 vapaaehtoista.

Kevätkirppis

Helluntaina 19.5. järjestettiin kevätkirppis. Mukana oli ennätysmäärä myyjiä.
Kiitos kaikille mukana olleille.

Ohjelmassa kirppismyynnin lisäksi oli

• arpajaiset
  • kasvomaalausta
  • letunpaistoa
  • kotona leivottujen korvapuustien take away-myynti
  • moottoripyöräpoliisin vierailu
  • MLL-tuotteiden myyntiä
  • kahvio, jossa suolaisia ja makeita leivonnaisia
  • arvonta uusien jäseneksi liittyneiden kesken. Palkinto on toimitettu voittajalle. Onnea!

Myymättä jääneet tavarat saattoi jälleen lahjoittaa meille. Lahjoitimme ne edelleen Kinnas-projektin kautta Viron vähäosaisille lapsiperheille.

Perhepäivä

Lauantaina 13.4. klo 10.00 - 15.00 olimme mukana kauppakeskus Ristikon perhepäivässä.

MLL Konalan pisteessä jaettiin tietoa yhdistyksestä, kesäkerhosta ja tulevasta kevätkirpparista, siellä saattoi myös ilmoittautua jäseneksi ja osallistua Kevätilo -keräykseen.

Meidän pisteessä oli tällä kertaa MLL- tuotemyynnin lisäksi myös mehu- ja keksitarjoilu kaikille perhepäivän kävijöille.