Jäsenyys

TUUTKO MUKAAN?

Me MLL:ssa ajateltiin, että olisi mahtavaa, jos lähtisit mukaan meidän toimintaan ja jäseneksi. Meillä on hauska porukka, joka järjestää lapsiperheille tapahtumia, kerhoja ja kirppareita ihan sun lähellä. Perhekahvilasta löytyy kaverit vanhemmille ja lapsille. Jos joku hiertää, niin meiltä saa tukea. Tykkäätkö jäseneduista? Meillä on!

Oikeastaan me haluttaisiin sut mukaan siksi, että lapset on tärkeintä, mitä meillä on. MLL:n ääni lasten puolesta on sitä isompi mitä enemmän meitä on porukassa mukana.

www.mll.fi/jaseneksi

Saat mukavia etuja, tuet toimintaamme ja mahdollistat sen jatkuvuuden!

Jäsenmaksumme on

• 25 euroa aikuisilta
  • alle 18-vuotiaat ilman jäsenmaksua

Jäsenmaksu jaetaan yhdistyksemme, MLL:n Uudenmaan piirin ja keskusjärjestön kesken.

Jäsenmaksuun sisältyy:

Huomaa, että postinumeroalueilla 00370, 00380, 00390 ja 00410 asuvat liitetään automaattisesti Konalan yhdistyksen jäseneksi. Jos asut muualla, mutta haluat liittyä Konalan yhdistyksen jäseneksi, muista mainita asiasta liittyessäsi.

Osoitteenmuutos

Jäsenten muuttaessa osoite päivittyy automaattisesti parissa kuukaudessa tavallisen postiin tehtävän muuttoilmoituksen kautta. Mutta MLL:n paikallisyhdistys ei automaattisesti muutu, se pitää ilmoittaa erikseen esimerkiksi täällä.

Sähköpostiosoitteen muutos

Mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut, muistathan ilmoittaa siitä joko nettisivujemme palautelomakkeen kautta tai suoraan yhdistyksemme jäsenvastaavalle

Lisätietoja:

Jäsenvastaava