MLL-jäsenetu KRAANAT AUKI! -arkimusikaaliin

23.10.2016

Espoon Kaupunginteatteri tarjoaa MLL:n jäsenille KRAANAT AUKI! -arkimusikaalin liput tarjoushintaan 20 e + toimitusmaksu (norm. 29 e + toimitusmaksu). Voit varata tarjouslippusi teatterin lipunmyynnistä p. 09 4393 388 ma-pe klo 11 – 17 tunnuksella MLL tai ostaa ne Lippupisteen nettikaupasta

KRAANAT AUKI! -arkimusikaali

Lauluja arjen kauneudesta ja kauheudesta, pyykkivuoren alla haalistuvasta naiseudesta, riittämättömyydestä ja – rakkaudesta. Siitä hetkestä, kun peilissä näkyvät oman äidin kasvot. Ystävyydestä, joka auttaa jaksamaan.

Susanna Haaviston elämänmakuiset tekstit kertovat äitiyden onnesta ja onnen varjoista. Kun on yö ja talo vihdoin nukkuu, ystävä puhelimessa kuulee sinut ja senkin mitä et pysty kertomaan.

Rooleissa karismaattiset näyttelijä-laulajat Maija Rissanen ja Elsa Saisio sekä Suvi Isotalon johtama kolmen naisen bändi. Sävellykset Juha Tikka, käsikirjoitus ja ohjaus Susanna Haavisto.

Esitykset Espoon Kaupunginteatterin Revontulihallissa 24.10. – 2.12. Esityspäivät ja lisätiedot: www.espoonteatteri.fi/esitykset/kraanat-auki/